Noraly_ schreef:SHANNEN< WAT IS HEEEEET???
Zo moeilijk is het niet, ik had het in 1 x goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Noraly_ schreef:SHANNEN< WAT IS HEEEEET???
Noraly_ schreef:Nou ik weet het niet hoor?
shannen6 schreef:Noraly_ schreef:Nou ik weet het niet hoor?
Vannochtend ofzo was ze er nog zo boos om
en meer gaan ik niet zeggen
Vanny_ schreef:Rebecca een vriendin van mij lust ook al geen pizza, hoe kun je nou geen pizza lusten?
Vanny_ schreef:Rebecca een vriendin van mij lust ook al geen pizza, hoe kun je nou geen pizza lusten?
.
_Laura schreef:Vanny_ schreef:Rebecca een vriendin van mij lust ook al geen pizza, hoe kun je nou geen pizza lusten?
Ik lust wel pizza maar als je het elke week ruikt heb je dr op den duur geen zin meer in
zou ik ook hebben thissi schreef:Vanny_ schreef:Rebecca een vriendin van mij lust ook al geen pizza, hoe kun je nou geen pizza lusten?
Ik weet het niet..
Heb ook jàren geen Mc Donalds gelust, Dat lust ik nu wel.
Maar pizza? Nee. Als we gaan eten bij de Pizzeria dan eet ik ook altijd standaard patat
_Barbara_ schreef:TOPIC GAAT VOL VANAVOND OYEAH.
zissely schreef:en ze doet het bij mij niet meer nadat ik haar in elkaar geslagen heb![]()
het probleem ius dat het niet mijn pony is maar van een boer![]()
en ik mag dus (zoals ik met die andere shetten heb gedaan) een heropvoeding beginnen!!![]()
het is wel een coole shet hoor!!
ze komt over de 90 centimeter, met een niet al te goede ruiter!
zissely schreef:en ze doet het bij mij niet meer nadat ik haar in elkaar geslagen heb![]()
het probleem ius dat het niet mijn pony is maar van een boer![]()
en ik mag dus (zoals ik met die andere shetten heb gedaan) een heropvoeding beginnen!!![]()
het is wel een coole shet hoor!!
ze komt over de 90 centimeter, met een niet al te goede ruiter!
Celiien schreef:das best hoog voor ene shet![]()
hoevele pagina's nog? 12 toch!
en kon er een van 1.00 m