Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vanda's schreef:Ja das niet echt leuk... 'Hoi, ik kom je kind kijken, maar je krijgt geen cadeautje'
Welshfanatic schreef:vanda's schreef:Van welke hengst is Linda ook alweer drachtig?
Honeyhill (ik is geen fan, maar ben de baas niet, volgend jaar EIS ik Boomer)
vanda's schreef:Zal wel heeeeel klein zijn, vooral omdat ie een maand te vroeg is geboren.
vanda's schreef:Die Fabian is zo op de foto's te zien veel meer pony... Ik houd niet zo van Honeyhill en vindt dit veulen ook weer paard-achtig. Voor zover dat te beoordelen is van voren...
Welshfanatic schreef:
De linker is die van Honeyhill.
De rechter de Fabian die kampioentje was in Zuidlaren
Welshfanatic schreef:Ik vind Boomer WAUW... Ik hoop zo stiekem dat de merrie die we drachtig van hem hebben een zwartje brengt
Ik denk, als je een zwarte NWR heb, je een parel hebt. Omdat je het helemaal niet veel ziet. En tuurlijk, vind het verder ook een mooie pony, buiten de kleur om.
Welshfanatic schreef:Die is al verkochtIs voor een aardig bedrag (voor een veulen) verkocht aan Brouwer.
vanda's schreef:Ja inderdaad, de kleinste maat zal wel voor de allerkleinste net geboren ukkies zijn
iris_abel schreef:leuke foto's mag ik ook in dit topic foto's van helena plaatsen is ook een welsh.
thinkaboutit schreef:dat hoop ik maar. het was in ieder geval de kleinste maat die daar in de winkel was, maar misschien zijn er nog wel kleinere maten. heb er echt geen verstand van
vanda's schreef:thinkaboutit schreef:dat hoop ik maar. het was in ieder geval de kleinste maat die daar in de winkel was, maar misschien zijn er nog wel kleinere maten. heb er echt geen verstand van
Komt later wel denk ik... Als we zelf zover zijn
Als het nu nog te groot is, past het later wel. Daar zou ik me geen zorgen over maken.