Ik deeeenk.. dat ik nog wel eventjes met mijn vriendin wegga vandaag.
En jij?
Carolienn_
Geplaatst: 10-04-09 10:55
Ochteeend
wat gaan we hard ineens! ooh de zon schijnt, en het is hier ook nog warm ook! Heb zo bijles dan krijgt Arwin voor het eerst ijzers en vanavond feestje van mijn vriendin
Wiskunde bijles.. maarja daardoor snap ik het wel beter Hij moet van mijn instructeur op ijzers omdat we het buitenseizoen toch L1 gaan starten enzo en dan moet je ook middengalop doen enzo en hij heeft niet zo'n sterke galop dus glijd hij uit..
Hihi Bianca jij zegt net Mojito hé zon Mojito scooter is zooo vet of een Mio, Vespa
Nah, ik had wel eens een gewone gedaan, dat is niet zo moeilijk, maar schakel vind ik toch wel lastiger. Nja, als 't eenmaal doet wel minder, maar 't lijkt zo veel allemaal in 1x
you don't know you don't know anything about me at aaaaall
Vanny_
Geplaatst: 10-04-09 11:37
Heeeei is er iemand?
gisteravond op stap geweest voor verjaardag van vriendin! Was leuk Had de fiets geleend van vriendin, maar toen we terug wilden was die fiets opeens weg dus ik dacht kuuut die is gejat ofzo.. Ik stressen joh . Er stond politie dus toen kon ik het gelijk vertellen, bleek dat ze zelf m'n fiets hadden verplaatst want die mocht niet staan op de plaats waar ik hem had gezet . Nou had nergens een bord ofzo gezien.. hadden ze hem nog een heel stuk verderop verplaatst ook, tussen allemaal andere fietsen en ik moest daar die fiets van m'n vriendin uit gaan vinden, ja denk je dat dat lukt als je een brakke kop hebt en je herkent die fiets zowat niet.
Ik ga zo langs de opticiën, en daarna Bandit doen
Leuke foto's Rebecca
Was trouwens blij dat ik gisteravond niet thuis was, was weer lekker gezellig.. weer vakantieplandrama's
Laatst bijgewerkt door Vanny_ op 10-04-09 11:39, in het totaal 1 keer bewerkt