Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
nathalieeee_ schreef:Uhu. Mijn mentrix heeft me dit jaar er al 7 keer uitgestuurd en verder ben ik er door geen één andere leraar uitgestuurd. Nouja, 1 keer dan, dat was door mijn bv leraar. Hij zei dat ik mijn jas uit moest doen, maar ik vond mijn spijkerjack geen jas. Dus ik zei: "Ik mag toch zelf weten wat ik draag?" En toen moest ik een uurtje halen. Slaat toch nergens op
.
Celiien schreef:HAAY!
nog maar 16 pagina's!
voor vrijdag vol?
kuusS
nathalieeee_ schreef:. Nu we het over verjaardagen hebben, ik zou eigenlijk dit jaar een Black&White party geven, maar omdat het zaaltje die ik wilde pas 9 weken na mijn verjaardag 'leeg' was, had ik besloten het bij mijn volgende verjaardag te doen. Nu kwam gisteren een vriendin van mij aanzetten met uitnodigingen, voor haar Black&White party. Mmz. Ik moet zeggen dat ik dat nou niet geweldig vond, want nu moet ik een ander thema bedenken. (Ik had al helemaal bedacht, met zwarte en witte heliumbalonnen tegen het plafond etc.)
nathalieeee_ schreef:. Nu we het over verjaardagen hebben, ik zou eigenlijk dit jaar een Black&White party geven, maar omdat het zaaltje die ik wilde pas 9 weken na mijn verjaardag 'leeg' was, had ik besloten het bij mijn volgende verjaardag te doen. Nu kwam gisteren een vriendin van mij aanzetten met uitnodigingen, voor haar Black&White party. Mmz. Ik moet zeggen dat ik dat nou niet geweldig vond, want nu moet ik een ander thema bedenken. (Ik had al helemaal bedacht, met zwarte en witte heliumbalonnen tegen het plafond etc.)
nathalieeee_ schreef:Ze wist het ook, en ook van die balonnen etc. . Ze zei maandag tegen mij: "Ik ga een WHITE party geven" Dus ik dacht, mmmz, oké, gelukkig niet Black&White. Komt ze gister dus met die uitnodigingen, ik was zó pissed.