Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Donuts heerlijk, heb net een vers bakje koffie!
Over mountains onze Dreams(revel jeeves) gaat woensdag voor de eerste keer naar de ponyclub! En ook fokken het kan wel samen!![]()
Even nog iets anders. Ik moet de uitspraak van 2 dames die me aanbidden bij stellen helaas heb ik hiermee iemand te kort gedaan, ik werd gelijk aangevallen via pb, het zijn er dus 3!
Welshfanatic schreef:Oke, nou zal zien wat ik kan... maar heb geen postzegels![]()
PeeWij schreef:Donuts heerlijk, heb net een vers bakje koffie!
Over mountains onze Dreams(revel jeeves) gaat woensdag voor de eerste keer naar de ponyclub! En ook fokken het kan wel samen!![]()
Even nog iets anders. Ik moet de uitspraak van 2 dames die me aanbidden bij stellen helaas heb ik hiermee iemand te kort gedaan, ik werd gelijk aangevallen via pb, het zijn er dus 3!
stalshamrock schreef:kun je die ook wel even bij mij komen brengen he??
vanda's schreef:Ik kan niet weg morgen...
PeeWij schreef:Wie gebruikt deze smileyeven terug lezen en niet zomaar denken dat er niets gebeurd als je er niet bent!
Welshfanatic schreef:stalshamrock schreef:kun je die ook wel even bij mij komen brengen he??
Joah, waar is dat zo'n beetje?
stalshamrock schreef:in rossum!! (in de buurt van den bosch) niet zo ver toch??
Welshfanatic schreef:vanda's schreef:Ik kan niet weg morgen...
Why? Niks dat je tegenhoud toch
vanda's schreef:Morgen welMaar ik kan die vrachtwagens ook niet meenemen in de bus, mag niet van Yordy
thinkaboutit schreef:woont nora ook nog steeds in de buurt van rossum?
PeeWij schreef:Daag mensen einde werkdag
PeeWij schreef:Daag mensen einde werkdag