NWR is vooral veel in de benen en weinig in het lichaam, ook karakter is wel een dingetje. Bloedmooie pony's zijn het wel, met prachtige hoofden er op.

En gaat je hengstje naar de HK volgend jaar, LDRD?
Heb zelf 2 hengstjes uit 2021, een NWR en een partbred, waarmee ik volgend jaar naar de HK wil. De NWR gaat wel passen daar (en op papier ook intressant genoeg met 2 goedgekeurde broers). De partbred twijfel ik of hij bij welsh goed past, is veel meer Duitser (zijn vader is Duits en zijn moeder is de zus van Nilay). Ook is hij super braaf en nuchter (zelfs een doetje), dus denk dat hij zich ook aan de hand niet goed gaat laten zien... Wel een betere pony en heel compleet, maar wellicht past hij beter bij het NRPS en in Duitsland. En allebei gaan ze hier in Zweden ook als ze in nl goedgekeurd worden, maar dat is meer gemak voor gebruik in Zweden. Sta namelijk verder niet achter het stamboek.

Suuuuper lelijke fase nu.

Vraag me af of hij genoeg Welsh opdruk heeft.
Maar goed, eerst van de zomer op de foto, als ze niet goed zijn gaan ze sowieso niet (ook al vereist welsh dat verder niet).
Ik vond Nacho trouwens ook heel fijn, 1 van de betere van de dag, maar ook meer Duitser.