dan moet je net zoals mij achter je pc gaan zitte je benen op je bureau leggen &je toetsenbord op je benen leggen.Dat zit zo küt dat je steeds keihard moet lachen.Iig, ik dan
Heb 2 foto's, zijn wel heeeeule slechte foto's.. maar okay xD..zijn beide van 2 weken terug ofzo.Even uploaden
hahah oke vandaag had ik trouwens van de 7, 3 uur uitval?!ik had gewoon 2 uur langer in mn bed kunnen blijven liggen
Da's echt rot Mijn rooster volgende week;Maandag - vrijDinsdag - 08.20 - 12.50Woensdag - 08.20 - 15.00Donderdag 08.20 - 12.50Vrijdag - 08.20 - 12.50 (en dan 11.10/12.00 is een tussenuur. ) En ja m'n haar zit stom én ik kijk heel raar.. Maar me broertje maakte 'm zonder dat ik 't doorhad? en ik heb een sexy broek aan.&Daniel en ik
Ik ga de herhaling van ik hou van holland kijken =P*maar ben wel op de computer want de tv staat precies hiernaast, schuin gedraait zodat ik beide tegelijk kan Tsja vrouw hé
Waarom gaan we niet hard.We moeten nog maar zestien pagina's hoor.I'd Come For You is op TMF, wist niet dattie al een clip had.
Rebeccaa schreef:In HP was ie leuker Sorry Mag ie alsjeblieft in de openiiiing ? hehe He's coooooooooooooooooooooooooooooool Maar hij wil geen kinderen , hij haat kinderen