Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regtur schreef:[ Afbeelding ]
Deze hadden we ook kunnen kiezen, maar die is zo klein, iets over de meter. Maar wel heel erg mooi.
Rivendell schreef:@Dayenne: wat is de afstamming van de merrie?
FrieseMenner schreef:Lijkt me niet per definitie rasgebonden maar uiteraard zal het ene ras makkelijker zijn dan het andere. Ook zal het ongetwijfeld te maken kunnen hebben met de bloedvoering dat ze meer aanleg heeft voor schuw gedrag. Wel denk ik dat elke pony in principe mak te krijgen is! Veel aandacht geven en rustig uitbouwen lijkt me het verstandigst. Ik denk dat er wel wat leuks van te maken valt, ziet eruit als een leuk,mooi dier!
Dayenne30 schreef:Bedankt voor jullie reacties, ik heb inmiddels Babeth op bokt te koop gezet. Mij en mijn man gaat het gewoon echt niet lukken om haar in ieder geval veilig bij de kinderen te zetten. Als ze dat maar kon mocht ze blijven..de shet hebben ze werk genoeg aan de viezerik met poetsen hi hi. Ik heb een oude schoolvriendin die morgen voor de 2de keer komt om haar te bekijken. Die ziet er wel een leuk project in en is ook voor haar looks gevallen. Ik ben heel open en eerlijk geweest over haar karakter. Stiekem hoop ik wel dat zij het aandurft want dan weet ik dat ze het voorlopig goed heeft.....
Ik heb ook nog even overwogen om een veulen uit haar te fokken. Maar heeeeel snel weer vanaf gestapt. Als we er dan bij moeten als het niet goed gaat...
Zou het liefst een wels a terug willen, dan wel een oudere brave hi hi!