heb van de week smurf lekker opgejaagd in land.. heerlijk heerlijk ontspannen rende die in de rondje met zijn koppie omlaagg! was trots op mannentje omdat ide al lang stil staat
En nee, ik had er niks aan. Ik werd echt pissig op d'r. De hele tijd dat ik te zwaar werd en gezeik &&zo. En ikwas daar vet boos op toen k weer op school was &toen ik dat zo aan marlien vertellen; Ja en ze zei dat ik te zwáar was! En toen zo'n kütjongen die me al de hele dag Obesitas patientje noemt zei ook echt zo; ja ben je ook. aaaaargh. Maar verder was ik kei pissig op d'r en belde ze m'n ouders. En die zeiden dat ze niet wouden dat ik terug kwam. (want dat wou ik ook niet maar dat wou zij wel. ) Ze maakte zich "zorgen" om me. Sureee. Ze kent me niet eens.. Sorry hoor, ik maak me ook geen zorgen om Pietje die 600 dorpjes verderop woont?
Idd Ik kan aan vreemde echt niet m'n verhaal vertellen hoor. Sowieso niet aan mensen die ik niet écht vertrouw (over real heb ik het dan..) Dat zijn eigenlijk alleen Frederiek.. En ik denk dat ik 't in real bij Shannen&Maya ook wel zou kunnen. Maar verder? Nee.
Ik vind 't gewoon.. zo'n mens kent je niet &wilt dan alles maar weten.. Pleur op.
ja indd beter vertel je het gewoon hier en bij de mensen wie je écht vertrouwd haha ik vertrouw niemand eigenlijk eerlijk gezegd.. ja wel een paar vriendinnen natuurlijk maar toch.
da's wel küt als je niemand echt vertrouwt.. Bij mij duurde 't ook heel lang maar ik ben echt zooo blij dat ik frederiek nu gewoon met alles durf te vertrouwe