Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hitime schreef:Ik kan 'm niet zien Cynt

man ben al doodmoe en het weekend begint net...

Ik moest lachen omdat ik dacht: nou wat een mooie bewerking 
WiskyBokjes schreef:Cyn sorry maar ik moet zo hard lachen
Die link ik wilde die bekijken,zie je zo'n mannetje met roo bordje en clubs ofzoietsIk moest lachen omdat ik dacht: nou wat een mooie bewerking
Snappoe?

Cynn_x schreef:
Voor op clubs.nl, een spel van iemand.
Vind hem redelijk.
Golan schreef:hoe doe je dat![]()

Vanochtend om kwart voor 6(!) de Fransen uitgezwaaid.
Ga ze wel een beetje missen want het was een leuke groep! Vooral de laatste dagen waren erg gezellig, want de eerste dagen moest iedereen eerst een beetje wennen & elkaar leren kennen enzo...
Lag toen om 3 uur in m'n bed, en moest gister (jaja op m'n vrije dag) om half 9 op school zijn.
Want ik ging mee met die Fransen naar Den Haag met de trein. We zijn naar de Ridderzaal ofzo geweest (dat gebouw waar de koningin naartoe gaat met koets op prinsjesdag en in die zaal op zo'n troon gaat zitten en gaat banketstaaf), daarna naar de Tweede Kamer en daarna naar een museum, heel saai allemaal. En het was KOUD!
We waren om half 1 weer thuis, en moest om kwart over 5 m'n bed weer uit
... Nadat de bus was vertrokken zeiden we met z'n allen: 'Oke doeiii he
! En nu.... SLAPEEEN!
' 
. En gister zaten we zo te chillen in dat museum in Den Haag (we moesten schilderijen bekijken, maar wij hadden er geen zin meer in dus gingen we midden in zo'n zaal op een bank hangen, er kwam nog zo'n vent naar ons toe van: 'ja als jullie willen kletsen ga dan naar beneden, jullie storen hier mensen die willen kijken'
), vroeg zo'n Franse jongen niet zo heel zacht van: 'What does gvd means? *heel onschuldige blik erbij*'