LYSANNO schreef:@bianca; Wow, goedzo!
Hoe krijg je het voor elkaar?
@ruth; óh balen..![]()
Ben zelf ook igg slecht in eco.
leren en warne logische vragen!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Nee, maar als je Havo kan, waarom dan VMBO doen?
Ik bedoel, een HBO of een MBO opleiding lijkt mij best een verschil..
Arwin6 schreef:Rebeccaa schreef:Ik zou er nooit voor kiezen om te blijven zitten, eerlijk gezegd..
ik liever wel denk ik, niet banketstaaf bedoelt maar dan kom ik op Vmbo
dat wil ik toch liever niet
Rebeccaa schreef:Da's mijn punt, ik ben de oudste van me klas..![]()
En wij hebben een gebouw voor 1e+2e klas. Als ik zou blijven zitten, zit ik op een gebouw met allemaal mensen die gewoon heel erg achter liggen op mij. En dan zeg ik niet dat ik mezelf heel volwassen voel blabla, maar dan zit je tussen mensen van 11/13 en dan word ik in het begin van het jaar al 15..
Nee dankje.
Ik kijk wel heel intelligent hier.
Hitime schreef:Ja, maar naar de 4e klas moet ik sowieso dan.. Of 4havo (Dan verlies je geen jaar) of nog eens 4Vwo..
Ik zou liever nog een jaartje 4vwo doen, dat weet je wat er van je verwacht wordt enzo.. Maarja.
Maar jij hebt nog wel geluk dat je de 1ste 'generatie' vernieuwde 2 fase bent Manon, dan wordt er toch nog wat 'voorzichter' mee omgegaan?
Vanny_ schreef:
Allemaal schooldrama'slaat ik het zo zeggen ik ben juist blij dat ik ben blijven zitten, dat is toch wel het slimst denk ik als je het nu heel moeilijk hebt, want het wordt waarsch. nog moeilijker.. en dan moet je misschien weer blijven zitten en op een gegeven moment kom je er niet meer uit. Je kan wel ten koste wat het kost over willen gaan maar als je maar net aan over kan is het dan wel zo slim..
Ik heb bijv. dit jaar geen enkele onvoldoende gehad, behalve een 5 en 1 () voor SO's. Ja ben wel van profiel veranderd (dat scheelde ook heel veel).
The Hills is echt leuk hekijken jullie ook The City?