Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diane_Basje schreef:Ze ziet goed uit Inowa. Fijn gevoel zeker? En ze is nu al echt aan het verkleuren.
En ben zooo fan van Magnolia, dat mooie koppie.
Melanie5 schreef:Ik heb ook niet met alle nieuwe eigenaren nog contact. Sommige kom je wel eens tegen, andere nooit meer.
Hier Rivendell's Liberty (Baledon Hy Society x Cornpoppy)
[ Afbeelding ]
regtur schreef:Ik weet niet of het qua bloedlijnen past maar het zou een goede optie zijn voor thea1978, mooie pony fokken met goede gebruikseigenschappen...Afgelopen paar weken kreeg ik van 3 fokkers, die een hengstveulen van onze hengst Willie Wortel gefokt hadden van allemaal te horen dat ze verkocht waren, 2 gaan er zelfs naar 1 adres, ergens in Amsterdam. Ook van anderen begreep ik dat de vraag naar leuke ponies weer aantrekt. Mensen gaan hun (dure) paard wegdoen, maar willen toch actief met deze viervoeters blijven.
uryanne schreef:@Thea1978, ik weet niet wat je plannen zijn, maar kijk ook eens op wpcv.nl
Mijn ervaring is, dat dat voor de beginnende fokker net even wat leuker is. De lijntjes zijn wat korter en alles is persoonlijker (plus dat het allemaal wat minder kost...) + het grote voordeel dat niet het stamboek bepaalt met welke ponies je 'mag' fokken, maar dat je dat zelf mag.
regtur schreef:Vandaag is een min of meer eigen fokprodukt teruggekomen op stal. Een 4 jr merrie van Criccieth Aladdin en Zomerdijks Johanna. Zij is op haar beurt weer een dochter van Zomerdijks Willie Wortel en Zomerdijks Jobke.
Alleen al om het kleurtje, valkroan, zou ik haar niet willen laten verdwijnen, maar het is ook een heel mooie, massaal gebouwde merrie, die, wat ik me herinner als veulen ook super over de benen kon. Maar eens kijken welke hengstenkeuze we daarvoor gaan maken.