Ruth serieus, ik heb 4vwo op het randje overleefd en nu ben ik in een ware hel terecht gekomen. Ik wil je niet ontmoedigen, maar 5vwo is echt het ergst. (Vind ik dan)
Máar, het schijnt dat ik wel op een school zit die de lat heel hoog legt en veel meer van ons verwacht dan eigenlijk nodig is. Als je hier zegt dat je op die school zit vallen eerst hun ogen uit hun kassen xD en daarna zeggen ze dat je met een diploma daarvan heel ver kan komen ofzo.
Ik zou dan 4vwo nog een keer doen, even weer rust en zelfvertrouwen opbouwen en dan kan je er het volgende jaar weer tegenaan!
Ja, maar naar de 4e klas moet ik sowieso dan.. Of 4havo (Dan verlies je geen jaar) of nog eens 4Vwo.. Ik zou liever nog een jaartje 4vwo doen, dat weet je wat er van je verwacht wordt enzo.. Maarja.
Maar jij hebt nog wel geluk dat je de 1ste 'generatie' vernieuwde 2 fase bent Manon, dan wordt er toch nog wat 'voorzichter' mee omgegaan?
Carolienn_
Geplaatst: 08-04-09 17:20
Hitime schreef:
Noooou Manon. Zou ik Havo gaan doen? Of zou ik als ik blijven zitten zou, nog een keer 4vwo doen?
Bij ons heb je ook zo'n school. 3 jaar brugklas havo/vwo op vwo niveau. Omdat ze zoveel mogelijk vwo-ers willen hebben. Maar als je dat dus niet red en je bent al een keer blijven zitten en als je dan nog een keer zou blijven zitten moet je van school af. Ookal zou je het misschien goed doen op de havo.. achja, ik zit niet op die school dus ik zit er niet zoveel mee.
Carolienn_
Geplaatst: 08-04-09 17:22
Rebeccaa schreef:
Ik zou er nooit voor kiezen om te blijven zitten, eerlijk gezegd..
ik liever wel denk ik, niet banketstaaf bedoelt maar dan kom ik op Vmbo dat wil ik toch liever niet
Hmmf. Ik zit de laatste tijd heel veel te denken, maar ik ben té perfectionistisch. Ik wil VWO én over. Terwijl ik nu 3Havo/2 VWO punten heb. Ofnee, misschien heb ik net genoeg punten voor 3Atheneum.. Maar iig, ik zou wel liever blijven zitten op VWO, en als het dán nog niet lukt zou ik pas Havo doen. Maar.. ik weet niet, blijven zitten lijkt me sowieso stom.