Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MyStar schreef:Hallohallo, wat een drukte alweer een 4e deel!! Maar ik doe hier even een oproep aangezien hier natuurlijk alleen maar welshliefhebbers komen hoopte ik misschien dat iemand ooit gehoord zou hebben van deze Welsh-A merrie:
Gulden Hoefs Boreas Hanna (96.01136)
V: Meascwm Shon H18556
M: Boreas Ester M31328
MV: Boreas Illias H14166
Geb. Datum: 31-05-1996 in Vleuten
Kleur: Appelschimmel
Fokker: S.I.H. Strietman
Ze was mijn eerste pony en echt een schat. Helaas kon het dochtertje van de nieuwe eigenaar niet met haar overweg en ze gingen daar ook grof met haar om (o.a. als het dochtertje van haar was afgevallen ging die vader er zelf op zitten om haar mores te leren) alleen heb ik dat nooit kunnen bewijzen. Ze kreeg toen een blessure en de familie beloofde mij te bellen als ze wisten wat ze met haar zouden doen. Dat hebben ze niet gedaan en enkele weken erna moest ik van iemand anders horen dat ze naar Finland was gegaan. Allemaal een heel vaag verhaal.
Als je iets van haar afweet. Maakt niet uit wat. Misschien ken je de fokker, haar vader, moeder. Laat het me alsjeblieft weten ik probeer nu o.a. uit te vinden hoe het nu met haar gaat. Ze heeft trouwens ook een veulentje gehad maar ik heb geen idee van welke hengst of waar het veulen nu is. Heel misschien kent iemand die dochter of zoon van haar. Die zal waarschijnlijk tussen '98 en '01 zijn geboren.
Ik ga zodadelijk zoiezo nog even op die breeding-sites kijken of ik daar wat kan vinden.
Doeidoei en alvast bedankt!
_R_G_ schreef:dat is vervelend zeg!!
hoe komt het?