Bedacht me net, dat als het regent, we daar ook minder last van hebben. Nat zijn we dan toch al (van het water!)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeeWij schreef:madrieka schreef:Ja das idd een idee kannen we effe afkoelen ,mogen rianne en ik ook
Badje zit vol en zouden jullie daarin gaan liggen in bikini!
madrieka schreef:Ja das idd een idee kannen we effe afkoelen ,mogen rianne en ik ook
vanda's schreef:madrieka schreef:Ja das idd een idee kannen we effe afkoelen ,mogen rianne en ik ook
Sorry badje vol
toptoys schreef:Ik hoop dat ik geen tijd heb tijdens de ck om het jammer te vinden dat het badje vol zit......al die mooie pony's van ons moeten dan natuurlijk in de ring lopen
. toptoys schreef:Zorgen wij voor het uitzicht, kunnen zij koel in het badje kijken.
PeeWij schreef:Ja en het moet wel een beetje intiem blijven. Badje moet een uniek iets worden wat regelmatig terugkeert, maar juist op de momenten als men het niet verwacht.
Bijvoorbeeld op de HK
toptoys schreef:PeeWij, we gaan trouwens niet naar P&K. Weet ik nog niet wie je bent.....
toptoys schreef:Waar is die bijeenkomst? Vast erg ver weg
vanda's schreef:Ik wil op de HK best in dat badje zitten hoor...
zonder water en met winterkleding
vanda's schreef:Ik wil op de HK best in dat badje zitten hoor...
PeeWij schreef:vanda's schreef:Ik wil op de HK best in dat badje zitten hoor...
Als we maar warme chocomel krijgen. Daar doen we alles voor!

PeeWij schreef:
Dit is mijn badje!