humpie ook zeg!
ik denk dat ik ruimte in de agenda moet gaan maken voor veulenbezoekjes

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
patrick76 schreef:Joost, bedankt voor je reactie. Inderdaad volle zus van Corus!!!
Nee Charmer is ook niet mijn eerste keus. En over Dyfed Prophet ben ik ook nog niet zo zeker. Afgelopen jaren paar keer bij de Dyfed wezen kijken en ik ben van mening dat de fokkerij daar niet vooruit gaat. Al is Prophet wel een van hun betere hengsten vind ik. Cariadog zou misschien wel de meest voor de hand liggende keuze zijn of wachten tot Hywel terug is???
Eerst maar eens afwachten tot ze hier in het land loopt en we haar eens goed kunnen bekijken en de min en pluspunten kunnen bekijken.
joostvangestel schreef:Yorick: Harmony past op bijna iedere merrieDus ja, Harmony zou een goede keus zijn. Je kan ook denken aan een van zijn zonen die in Nederland ter dekking staan: Oldenzijlster Axel, Erica's Manny, Emilio vd Garderenhof, Vikarien Jolyon, Vz Hero, als ik er geen vergeten ben. Of anders een van de zonen van Hylight: Hytime, Hylander of Hybinder. Hylander is overigens een goed fokkende hengst en Hytime is een van de meest onderschatte stamboekhengsten van Nederland. Als je wat verder kijkt kan je ook de zonen van Claret nog eens bekijken. Claret x Caraway geeft vind ik wel goede resultaten. Ik denk als we vergelijken hoeveel kans beide hengsten gehad hebben, dat Claret misschien wel beter heeft gefokt dan Caraway.
Vriendelijk in het voorbeen duidt op zwaaien, denk ikDat is een bekend risico, iedere hengst fokt uitval.
Jaimyliefje schreef:Beste lieve mensen.... Ik ben nog altijd op zoek naar een bruin pony zadeltje voor een brede welsh A pony.
Zwarte zadels in overvloed.. Maar waar vind ik iets bruins wat betaalbaar is?
Iemand een tip??