vanda's schreef:Neej, lees uw tekst nog maar eens kritisch terug...
Hmm... Ik heb 'm ff niet.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vanda's schreef:Neej, lees uw tekst nog maar eens kritisch terug...
Welshfanatic schreef:Het hoeft niet kaal natuurlijkis idd ook maar net wat je zelf fijn vind
vanda's schreef:Het gaat om een woord in die zin die herinneringen oproept aan een gebeurtenis. Diegene die voor die gebeurtenis heeft gezorgd zou ik de test van WelshF wel op willen uitvoeren misschien.
kopenhagen schreef:geen meelezende penny's
PeeWij schreef:Nu gaat het echt nergens meer over.* ZUCHT *
vanda's schreef:Zo, heb ik weer even iemand weggejaagd... Vind dat we nu wel genoeg vaste leden hebben...En mensen zonder Welsh hoeven al helemaal niet te proberen binnen te komen...
stalshamrock schreef:dan kom jij maar eens met iets wat jij leuk vind peter!!
thinkaboutit schreef:vanda's schreef:Zo, heb ik weer even iemand weggejaagd... Vind dat we nu wel genoeg vaste leden hebben...En mensen zonder Welsh hoeven al helemaal niet te proberen binnen te komen...
je bent wel een beetje streng hoor...
vanda's schreef:Streng doch rechtvaardig (af en toe)
vanda's schreef:Streng doch rechtvaardig (af en toe)
vanda's schreef:Whahaha, geloof je het zelf Peter?!
PeeWij schreef:Nou ik dacht dat dit een Welsh topic was en ben hier de hele dag aanwezig voor het geval dat ik nog iets kan leren. Enige wat ze me te vergeefs hebben proberen te leren is dat de NWR een Welsh isMooi nie
daar trap ik niet in!
Dus Charlotte kan jij me nog iets leren?
PeeWij schreef:Nou ik dacht dat dit een Welsh topic was en ben hier de hele dag aanwezig voor het geval dat ik nog iets kan leren. Enige wat ze me te vergeefs hebben proberen te leren is dat de NWR een Welsh isMooi nie
daar trap ik niet in!
Dus Charlotte kan jij me nog iets leren?
vanda's schreef:Wel wat geleerd, maar je neemt het niet op...