De lijst met de te keuren hengsten staat ook online

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melanie5 schreef:Dit is toch wel de mooiste pony die ik ooit gefokt heb: Rivendell's Hy Fidelity (Bink). In eigendom van Nyckle v/d Galiên. Foto gemaakt door Nyckle.
[ Afbeelding ]
Melanie5 schreef:Dit is toch wel de mooiste pony die ik ooit gefokt heb: Rivendell's Hy Fidelity (Bink). In eigendom van Nyckle v/d Galiên.
lv_sws schreef:Melanie5 schreef:Dit is toch wel de mooiste pony die ik ooit gefokt heb: Rivendell's Hy Fidelity (Bink). In eigendom van Nyckle v/d Galiên.
Dat is inderdaad een hele mooie, durf dat best toe te geven(al zit het qua bloedlijnen ver van mijn ponies af)
Haha, jouw opmerking zou van een bejaarde fokker kunnen komen, maar je kan jezelf gelukkig prijzen.
Veel fokkers doen evenals jij hun uiterste best maar komen hun hele leven nooit in de buurt van zo'n mooi beest.
joostvangestel schreef:Hi Fidelity is erg mooi, een positieve optelsom van zijn voorouders. Natuurlijk is Belle ook een fantastische merrie, als ik zie wat ze ook met Damon heeft gefokt. Ik ben geen fan van Hy Society, zoals hij er zelf uitzag, maar met regelmatig laat hij zijn afkomst zien door zijn nakomelingen. Bolster Goldleaf was beter dan zijn vader en Serock Crusader was een ondergewaardeerde hengst in zijn tijd.
Melanie5 schreef:Belle is een fantastische merrie. Haar veulen van Nicton Carreg is ook zo'n kanjer. Niet al te groot, maar super veel bot.
Ik heb een 2 jarige zoon van Bink, uit Dyfed Curtsey. Die heeft ook massaal bot. De oudste dochter van Bink is nu bijna 3. Die wordt dit jaar gedekt.
Serock Crusader heeft weining nakomelingen, maar wat is ken, heeft echt kwaliteit.
En Hy Society was echt mijn favoriet. Als hij niet overleden was, had hij echt bij mij gestaan nu