Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fieeekk schreef:zo ineens een pagina verder
Oei ik ben zenuwachtig. Nicky is over 6 dagen uitgerekend!!
Ze krijgt nu dikke uiers, wihoe.
ik ga slapen (A) gister werd het iets van half 4, en werd ik om 8 uur wakker. net ook al in slaap gevallen onder de douchedus
Dag allemaal!
Fammiie_x schreef:Fieeekk schreef:zo ineens een pagina verder
Oei ik ben zenuwachtig. Nicky is over 6 dagen uitgerekend!!
Ze krijgt nu dikke uiers, wihoe.
ik ga slapen (A) gister werd het iets van half 4, en werd ik om 8 uur wakker. net ook al in slaap gevallen onder de douchedus
Dag allemaal!
Ben benieuwd
je maakt wel foto's he
Ik wil dat veulentje dan wel is zien
_R_G_ schreef:nou veel plezier haha
ik ga dalijk maar even naar mijn druktemakertje
Zo'n mooi weer![]()
ps kent een van jullie hengstenhouderij Dibbits?
_R_G_ schreef:weet ik maar ik bedoelde eigenlijk of jullie weten welke hengst daat 3 jaar geleden heeft gestaan
Fieeekk schreef:Heb nieuwe cameraNiet helemaal nieuw dan, oude van mijn tante.
Net even foto's wezen maken in het bosToevallig kwam ik langs Nicky. Stond ze heerlijk vredig te eten met Floris. Dik buikje mag er ook wel wezen!
Nog 5 dagen, jaja.
Heb me ingehouden om niet over het hek te klimmen en haar even een kus te geven, liet haar maar lekker grazen met haar boyfriend. Alleen toen ik wegfietste hadden ze me door, en kwamen ze me achterna![]()
en nu moet ik een saaie kijkdoos maken voor tekenen. een egyptische grafkamer ofzo.
ponyta schreef:ik heb mijn proviel verandert "nog niet hele maal klaar" ik wil graag weten wat jullie er van vinden !!! graag kometaar
Fammiie_x schreef:ponyta schreef:ik heb mijn proviel verandert "nog niet hele maal klaar" ik wil graag weten wat jullie er van vinden !!! graag kometaar
Leuke profiel
Misschien bij de paarden dingens, wat foto's van je eigen paardje erbij ?