PeeWij schreef:Het moet op schrift ook rijmen en kloot rijmt niet op quote maar wel op quoot!
Zeur!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Het moet op schrift ook rijmen en kloot rijmt niet op quote maar wel op quoot!
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:Het moet op schrift ook rijmen en kloot rijmt niet op quote maar wel op quoot!
Zeur!!!
PeeWij schreef:begin je nu weer![]()
stalshamrock schreef:goedemiddag, kom ik ook weer even binnenvallen, is er nog wat belangrijks gebeurt hier??
is anders zoveel terug lezen voor mij.
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:begin je nu weer![]()
Jah ik begin weerZal wel es kijken offik je kan vinden op de HK
Offik je aanspreek is de vraag maargoed
![]()
PeeWij schreef:Neem je je hamertje dan mee
PeeWij schreef:Nog een rijmpje dan: Wie zeurt die krijgt een b....
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:Nog een rijmpje dan: Wie zeurt die krijgt een b....
En die hoef ik nie van jou![]()
Yorrie schreef:Dag allemaal (met name bedoelt voor de mensjes die zich in de tijd dat ik een offerte in elkaar aan het flansen was hebben aangemeld), ik ben d'r ook weer!
Yorrie schreef:
Welshfanatic schreef:Yorrie schreef:
En van jou ook niet
vanda's schreef:Zo, heb ik weer even iemand weggejaagd... Vind dat we nu wel genoeg vaste leden hebben...En mensen zonder Welsh hoeven al helemaal niet te proberen binnen te komen...
vanda's schreef:Zo, heb ik weer even iemand weggejaagd... Vind dat we nu wel genoeg vaste leden hebben...En mensen zonder Welsh hoeven al helemaal niet te proberen binnen te komen...
Yorrie schreef:Lijkt mij een vrij voorbarige conclusie, maar vooruit...
Welshfanatic schreef:vanda's schreef:Zo, heb ik weer even iemand weggejaagd... Vind dat we nu wel genoeg vaste leden hebben...En mensen zonder Welsh hoeven al helemaal niet te proberen binnen te komen...
*zucht*... (opgelucht dat ik blijven mag)
Welshfanatic schreef:vanda's schreef:Zo, heb ik weer even iemand weggejaagd... Vind dat we nu wel genoeg vaste leden hebben...En mensen zonder Welsh hoeven al helemaal niet te proberen binnen te komen...
*zucht*... (opgelucht dat ik blijven mag)
Yorrie schreef:Zeg eh, nou kappen met dat gezucht heh!Is mijn tekst. Zucht...