Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
WiskyBokjes schreef:Eviiwelkom terug meis
Jeetje anne dat is ook triest
maar wat is er in gendt?
Ik zit te twijfelen tussen Druten of Maren-Kessel
WiskyBokjes schreef:Eviiwelkom terug meis
Jeetje anne dat is ook triest
maar wat is er in gendt?
Ik zit te twijfelen tussen Druten of Maren-Kessel
Hitime schreef:Leuk paardje Evi
Noraly_ schreef:shannen6 schreef:Misschien komt dat omdat je niet zoveel zegt nu ?
Ik zag je trouwens wel hoor, en ik denk de meesten wel.
ik vertel iets kei leuks en gaaf's en op onbijzondere dingen word wel gereageerd
WiskyBokjes schreef:Maar is de bak daar wel fijn in Maren-Kessel?
Anne, ja dat buiten losrijden vind ik niks
Yucome schreef:Heeeeeeeeeey allemaal
Jullie gaan sneeeelIk was terug aan het lezen maar had geen zin meer want had waen keiveel bladzijdes
Heb vandaag weer gereden maar ging niet echt super goed maarja. Heb zondag weer wedstrijd
En ik heb geschaatst op de manege is zon vijver ding best groot bevroren was egt zuper hip![]()
Maarja nog nieuws??
bietjuhh schreef:hallo!!
komt binnenvallen!!
Vandaag paard gebracht, heeft die en voor ijzer er afgetrapt met laden..dusja paard met een ijzer gelukkig komt Vrijdag de hoefsmid toch op stal vragen we als die nieuwe onder kan zetten gelukkig wel korting gehad daar voor dat is wel netjes!
Mojito vond eerst alles spannend en stond heel rustig (te) rustig in ze stal te slapen hij had een reis er opzittne van 1,5 uur.
hij wou niet eten. even gepoets en losgezet en daarna ging die lekker eten hij vond de koeien wel heel erg eng! maar ging niet raar doen stond even te kijken liep wat naar achteren en dan liep die er zo langs.
marrlinde schreef:jaa waar blijft de fotoo?? je zou m plaatsen zodra hij er was toch??
Cynn_x schreef:marrlinde schreef:jaa waar blijft de fotoo?? je zou m plaatsen zodra hij er was toch??
Wow, hoe bedoel je ongeduld..?
marrlinde schreef:jaa waar blijft de fotoo?? je zou m plaatsen zodra hij er was toch??