Heey allemaal Rijden ging weer slecht... Het lijkt echt alsof we elkaar niet begrijpen ofzoo.. ( Linda en ik dan ) want ik geef telkens de goede hulpen of iig die ik moet geven maar linda doet toch het verkeerde. Het lijkt een beetje een gevecht van wie het sterktste is... Maar ik ga slapen weltrusen
Een paar weekjes geleden ging me zus foto's maken van 't veulentje van Arina, mijn verzorgshet. 't is trouwens een hengstje, en überüber koewl is ie. En erg macho, vandaar de naam: little Macho.
En jaja ik sta er ook weer erg 'charmant' bij op. Maar ik ben wel errrrúg blij dat dit mannetje op de wereld is gekomen! Van de uh ongeveer 7 is dit de 3de die niet dood is/. En ja 't gaat gewoon dit jaar niet goed met de veulentjes, jammerjammer.
En hij heeft een roze halstertje, wat je wel kon zien, hoo cute.
Ik had vannacht mn rolgordijn open staan.. en ik dacht toen ik wakkerwerd dat het al ochtend was.. vanwege dat licht. nou neee dikke onweer Wij hebben in Eerbeek haast geen donder gehad. wel ontzetttttend veel bliksem, echt een beetje knipperlichtefffect
ohh ik moet nog zooo veel leren voor volgende week dan heb ik toetsweek van 9 proewerken :S dus dat wordt fff niet veel rijden denk ik..,, iemand nog meer toetsweken?
Net terug van de paardjes, en ja die stomme man was er weer, grrr. Ik en een vriendin moesten meteen weer weg, pf. Omdat 't hem (weer) niet uit kwam, dat wij er waren, l-ul.