miisshOrse schreef:Is er iemand die ervaring heeft met het mennen van cremello’s? Ik merk aan mijn pony’s dat ze prima functioneren, maar wel gewoon last hebben van de zon. Ze staan vaak met geknepen ogen.
Ik ben wel heel benieuwd naar ervaringen. Ben ze zelf nog niet tegen gekomen op wedstrijd maar dat kan ook komen omdat er niet zoveel van zijn.
Niet zo zeer in het mennen, maar heb aan mijn oude perlino nooit wat gemerkt als ik met haar bezig was.
Die liep even fijn mee aan de fiets dan mijn andere.
Nynkster
  , blijf een zwak houden voor die bleekscheten.                                                         
 sinds afgelopen weekend heb ik een nieuwe pensionklant, een Welsh B stermerrie met een partbred veulen, van een New Forest hengst…wel een leuk en aanhankelijk dametje.                                                         
 Plus 2 lidmaatschappen etc. Ik vind het WPCV een geweldige service bieden en voor registratie zeker prima. Maar ik vind zelf de digitalisering van het NWPCS met dekkingen invoeren, keuringen, database etc een grotere plus. Dus het zal per persoon verschillen wat bij je past. Maar het is zeker een fijne mogelijkheid om te registreren en altijd behulpzaam.