Ohja had vanmiddag gereden, bikkel ben ik he... eerst Bandit poetsen en had daarna een emmer gevuld met water want hij staat overdag de hele dag op de wei en ik zie hem nooit uit de sloot drinken (ook niet na het werken). Maar meneer wilde de speciale service niet aannemen.
Dus ik dacht, dan doe ik ff z'n voorvoetje in de emmer met water zodat z'n hoeven niet droog worden. Voetje in de emmer, maar hij schrok van het geluid dat het maakte en ging toen helemaal uit z'n dak: steigert en emmer gaat door de lucht -> ik en vloer zeiknat , Bandit heel erg geschrokken en stond helemaal te trillen... hihi het is ook zo'n watje soms. Schrok hij daarna van elk geluidje .
Eerst maar ff kort & rustig in de bak gereden en daarna weer een stukje buiten uitgestapt, ben weer een stukje verder gegaan en hij was braaf (ben hem aan het leren alleen buiten te rijden). Alleen toen we gingen keren ging hij heel even dribbelen, maar dat verwachte ik al dus was ik niet te ver gegaan (om een race naar stal met mij erop te voorkomen ).
a beter dat bandite wel braaf was buiten , en dat je het langzaam opbouwt het buiten rijden geweldig. elk paard schrikt wel eens, gelukkig was het maar water en niet anderen oliebol zooi ofz wat je er door heen kan mengen hahaha. Vloer droogt wel weer mag ik hopen
hahah ik moet echt lachen om je uitspraak Hitimee hahah wel balen als die leeg is als die vol moet zijn heb ik ook altijd last van, en als ik hem leeg wil hebben gaat die dat maar niet.