Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vanda's schreef:Hoeveel e-cards heb je al verstuurd?!
vanda's schreef:Neej, zegt mij niets. Niet toevoegen dus, mensen die zich ongevraagd toevoegen accepteer ik nooit...
vanda's schreef:Thinkaboutit, leer alstjeblieft te quoten, als je twijfelt of het goed is gegaan, klik dan eerst op voorbeeld... Het is niet zo moeilijk hoor
thinkaboutit schreef:vanda's schreef:Thinkaboutit, leer alstjeblieft te quoten, als je twijfelt of het goed is gegaan, klik dan eerst op voorbeeld... Het is niet zo moeilijk hoor
wat maakt het uit, iedereen weet toch wat er mee bedoelt wordt??
Welshfanatic schreef:vanda's schreef:Neej, zegt mij niets. Niet toevoegen dus, mensen die zich ongevraagd toevoegen accepteer ik nooit...
ALS diegene online komt, gaak em ondervragen, zint het mij niet, huppakee, de lijst uit
vanda's schreef:Welshfanatic schreef:
ALS diegene online komt, gaak em ondervragen, zint het mij niet, huppakee, de lijst uit
Erik en Debbie... Willen vast een trio ofzo
PeeWij schreef:Jammer dat ik geen Erik heet
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:Jammer dat ik geen Erik heet
PeeWij schreef:Ik krijg nog eens hoofdpijn van je
Welshfanatic schreef:Nee, want dan is de qoute naar de KLOOT![]()
PeeWij schreef:Vanda je hebt Sjoert gelijk weer weggejaagtzucht
Welshfanatic schreef:Jah is beter hoor
PeeWij schreef:vanda's schreef:
Erik en Debbie... Willen vast een trio ofzo
Jammer dat ik geen Erik heet
thinkaboutit schreef:Welshfanatic schreef:Nee, want dan is de qoute naar de KLOOT![]()
nou, ik zal mn best doen, zo beter??
Yorrie schreef:Zucht...Hou je in Petertje!
Welshfanatic schreef:Yorrie schreef:Zucht...Hou je in Petertje!
Achjah, hij krijgt toch niet wat hij wilIig, neem aan dattie het niet eens wil, magoed