joostvangestel schreef:Hoi, er kan maar een HK topic zijn per forum, dus helaas. Maar niet iedereen hier is Welsh fokker volgens mij.. Allemaal de beste wensen, wij kijken weer uit naar een jaar met veulentjes. Ook historisch, de vijfde generatie gaat geboren worden op Sumrin. Eigenlijk nog eens niet zoveel in 45 jaar.
dat zou ook kunnen, wist niet dat er maar 1 HK topic per forum mocht.
5de generatie, wat mooi al! Hier voorlopig niet druk in de eerste generatie, haha
Even een praktisch vraagje (niet omdat ik het niet weet, maar omdat ik benieuwd ben naar wat andere welsh pony's krijgen), wat voeren jullie je drachtige merries bij? in de laatste 3 maand bedoel ik dan?
Ik heb er maar eentje drachtig en deze staat nu op min of meer onbeperkt hooi, met een klein beetje pavo C4L muesli (graanvrij en laag in suiker). Dat wil ik straks aanvullen met wat suregrow van D&H (als supplement) en lucerne, omdat daar wat makkelijker verteerbare eiwitten inzitten, vnl voor de energie die ze straks extra nodig heeft. een keer een nieuw menu samengesteld, en eens kijken hoe dit werkt.