Doeg
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Noraly_ schreef:Welke? I kvind de divoza een fijne winkel goeie kortingen en veel keus, er zit alleen maar een wica's en oxer hier in de buurt da's niet veel soeps
. Verder heb je hier nog een Ruitergilde maar daar kom ik bijna nooit, en ben er ook net achter dat er vlakbij de manege nog een winkeltje is dus daar moet ik ook maar eens gaan kijken, en dan heb je nog de Hyporama. Maar op bokt staat die winkel bekend als Hypodrama
hoe zou dat nou komen...
, alles geverfd en overal hangen posters enz... hebben zelfs planten neergezet die er normaal niet staan... WiskyBokjes schreef:meiden ben weg
Doeg

. Gister gingen ze het binnenhof 'ff' schoonmaken, heel de school stonk naar een of andere sterke zeep en het leek net een zwembad.

)
. Ik ga vanavond uit maar het zal wel weer niet al te laat worden, morgen vroeg lessen op de manege... ik ga er gewoon met tegenzin heen dus ik ga echt even met m'n moeder praten. 
. Noraly_ schreef:ik ga zondag mijn lievelingspaard (na gibby) wegbrengen, ze is verkocht
...
Noraly_ schreef:ik ga zondag mijn lievelingspaard (na gibby) wegbrengen, ze is verkocht
veel sterkte ermee! Vanny_ schreef:HOI Amber !
Ja ik ben van plan van de manege af te gaan want het is stom. Alleen wil sowieso wel tot maart blijven want dan rijden we de hele maand zonder zadel.

?
.