Het hangt er toch ook vaak vanaf wat voor kleding je aan hebt bij blauwe ogen? iig bij mijn vriendin is dat wel altijdt
mijn ogen waren 1 dag echt geewooon groen dat was echt eng
LYSANNO
Geplaatst: 06-04-09 21:39
Arwin6 schreef:
Het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan maar als je nu begint met opgeven Dan geef je steeds sneller op bij dingen
Já dat 's zo. Ik ga denk ik ook opgeven hoor.. Ik vind écht geen verzorgpony meer, heb álles geprobeert. En heb nóoit van me leven íets opgegeven, maar dit is echt onmoggelijk. Dusja..
"92% of all teens would be dead if Bjorn Borg said it isn't cool to breathe. Put this in your sig if you are part of the 8% that would be laughing his ass off."
ik ga douchen + tv kijken + wachen tot haar droog is + leren + niet kunnen slapen + toch in slaap vallen. En tussendoor natuurlijk aan jullie denken hè.
Mijn ogen zijn stemmingsgevoelig. Als ik me rot voel heel dof en grauw Als ik me goed voel heel levendig. En ze kleuren van blauw tot groen, ligt ook aan't weer.
En ik geef te al te snel op bij dingen.. -_-' Echt vervelend soms..
Ik geef ook heel snel op. Na 2 seconde snap ik iets nog niet, oh ja ik snap het niet ik maak het gewoon niet. En hardlopen enzo, na 2 minuten moe ja lukt toch niet en daarna doe ik 't ook nooit meer.
ik geef nooit op (als ik iets leuk vindt) maar gym na dat kan ik niet doe ik niet:P
haha.. ben gewoon lui!
Carolienn_
Geplaatst: 07-04-09 10:54
Hee ooeh ik voelde me vancohtend echt beroerd dus ben een dagje thuisgebleven.
maar Opgeven deed ik eerst heel snel maar nu merk ik dat dat helemaal geen zin heeft want je gaat bij alles sneller opgeven en dan baal ik weer van mezelf en ook al heb ik het heel erg geprobeerd dan maak je er toch het beste van en kun je trots zijn op jezelf en dat is goed voor je zelfvertrouwen
Ik heb donkerblond haar (donkerhond blaar wilde ik zeggen ) en nogal donkere bruine ogen. Gisteren was ik ontzéttend boos en toen kregen ze een soort roodbruine gloed, dat was echt raar