Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rivendell schreef:Ja Berry ik ook zo benieuwd! En het duurt nog negen maanden zucht. Hoop op een zwarte met vier witte benen en een bles. Merrie of hengst maakt niet uit
Ik houd zelf Peredur aan en het merrie veulen van Dyfed Curtsey x Nicton Carreg. Het andere veulen van Bolster Sikyra en Damon staat te koop.
regtur schreef:Rivendell schreef:Ja Berry ik ook zo benieuwd! En het duurt nog negen maanden zucht. Hoop op een zwarte met vier witte benen en een bles. Merrie of hengst maakt niet uit
Ik houd zelf Peredur aan en het merrie veulen van Dyfed Curtsey x Nicton Carreg. Het andere veulen van Bolster Sikyra en Damon staat te koop.
Ik dacht dat je Peredur ook verkopen wilde.
Welke kleur heeft die van Sikira?
Van onze veulens is er nog maar 1 te koop. Het merrieveulen van Jobke. Ruth wil haar eigenlijk houden, maar ik denk dat ze beter af is bij iemand die haar gaat showen. En daarbij komt nog dat misschien het jaarling van Jobke ( X Drummer Boy) nog weer terug komt. Verder willen we Fleck'n White aanhouden, en het allerlaatste veulen kan niet voor maart gespeend worden, dus die moet ook maar blijven.En het merrieveulen van Viola, tja die is ook wel leuk. Maar ik weet nog niet zeker of zij valk blijft. Ik heb er al wel iemand voor.
Volgend jaar b.l.e.w. kunnen we maar liefst 4 veulens krijgen met een dubbele verdunning. En mogelijk 4 schimmels, en dan nog wat andere kleurtjes. Ik kijk er nu al naar uit!