Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

shannen6 schreef:Mijn vader en moeder hadden eerst vet vaak ruzie en later ging me moeder op een andere kamer slapen en toen zijn ze uiteindelijk gescheiden..... Dit is het in het kort, maar er is veel meer gebeurt, het was geen simpele scheiding ofzo... En nu heeft mijn vader een nieuwe vriendin van 10 jaar jonger, via een datingsite heeft hij haar ontmoet enzo... Maar ik vind haar echt NIET aardig..... Ze is precies het tegenovergestelde van me moeder en ze heeft een kindje van 4 waar me vader nu alles voor over heeft enzo, en vroeger had hij alles voor mij en me broertje over.... En die vriendin die zegt ook tegen me vader dat ik en mijn broertje hun uit elkaar proberen te krijgen, maar dat is echt niet zo, ik vind er dan wel niet aardig maar ik probeer ze niet uit elkaar te krijgen.... En toen zij dat dus voor de eerste x tegen me vader had gezegd, dat was toen ze elkaar nog maar net konden, toen heeft mijn vader mij het huis uit gezet en Sil die mocht niet mee, voor een maand, en na die maand mocht ik Sil binnen 3 dagen ophalen anders zou hij haar bij me moeder voor de deur zetten..... En nu staat Sil ergens anders, heel goed... En nu begint mijn vader dat ik veranderd ben enzo, en dat ik daar wel weer mag komen wonen en dat Sil daar ook weer mag staan, nou wedden dat als ik daar een paar dagen ben dat ik dan meteen weer moet opdonderen... Naja...dit is niet het hele verhaal, maar de rest ga ik hier niet neerzetten... Dit is trouwens van ongeveer een jaar geleden tot nu gebeurt, in het kort....
Silfanoo schreef:Gefeliciteerd Shannen!

Cynn_x schreef:Ben ik weer