Zo ja toen wij in Gambia waren hadden heel veel mensen volgens mij nog nooit eerder aziatische mensen gezien ofzo sowieso als je daar 'blank' bent val je zó op, en mensen willen je dan zelfs ook aanraken enzo en aan je haar zitten om te kijken of het anders voelt enzo, was best wel apart
stomme latijn. Ik krijg het gewoon niet in m'n hoofd. Moet.. 90 woorden? Ken er al 3. En dan nog 12 rijtjes van 12 woorden steeds.
Vanny_
Geplaatst: 06-04-09 20:10
Morgen tandarts.. zal wel weer niks zijn, maar dat fluor is zooooo vies. Ik ga echt vragen wanneer ik dat niet meer krijg.. Vroeger wilde ik zo'n steentje op m'n tand, dus toen vroeg ik wanneer dat mocht, nou nadat m'n beugel eruit was mocht het, nu vind ik het zo lelijk he.
Ga nu lekker Gossip Girl looken & straks Beauty en de nerd met paaseitjes
Laatst bijgewerkt door Vanny_ op 06-04-09 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt
oeh mensen met blauwe ogen zijn inteelt? haha wij hebben er ff denken 3 van de 21 in de klas met blond haar en blauwe ogen.
ik heb bruin/groene ogen en geen kleur haar want het is niet bruin en niet blond ook niet donkerblond en ook weer geen lichtbruin aparrt had het laatst gespoeld de eerste paar dagen was het donkerbruin en toen was het ineens helemaal rood/paars achtig uitgeslagen
Niet opgeven! Ja, idd. Je kan het vast wel! Gewoon door blijven vechten, ik stond bijna onvoldoende op N&T. 5,6. En heb 'm nou 6,1. En nu ben ik hartstikke blij & had ook echt m'n best d'r voor gedaan, dus probeer gewoon! Oké tis makkelijker gezegt dan gedaan, i know.