Hier ook helemaal blij. Mijn eerste welsh merrie veulentje gefokt en dan een dikke vette jackpot krijgen. Ze is namelijk zilvervalk getest en dan zoveel wit en echt mijn typetje.
Dan mijn 2 jarige hengst ook getest en die kan geen vos geven dus ook erg blij mee! Net zoals met zijn ontwikkeling.
rowindie
Geplaatst: 19-04-22 14:21
Vind dat merrieveulen zo gaaf!! Prachtig koppie ook Die kan je wel bij mij kwijt als je dr zat bent
Happinez
Geplaatst: 19-04-22 15:06
meganvr schreef:
Vind dat merrieveulen zo gaaf!! Prachtig koppie ook Die kan je wel bij mij kwijt als je dr zat bent
Nee hoor dan rijd ze door naar mij Ik snap dat je daar heel blij mee bent Rowan, ze is ook een plaatje.
rowindie
Geplaatst: 19-04-22 15:34
Happinez schreef:
meganvr schreef:
Nee hoor dan rijd ze door naar mij Ik snap dat je daar heel blij mee bent Rowan, ze is ook een plaatje.
Heeft er iemand nog een tip voor een hengsten opfok met zomer en winter stalling? Ik had er 1 geregeld maar deze gaat op het laatste moment niet meer door.
rowindie
Geplaatst: 27-04-22 05:03
miisshOrse schreef:
Heeft er iemand nog een tip voor een hengsten opfok met zomer en winter stalling? Ik had er 1 geregeld maar deze gaat op het laatste moment niet meer door.
Weemhoeve's Bolero x Warmtebron's Hielke x Den Bramels Baye
Voor de sport een mooie verschijning voor de fokkerij weet ik niet wat ze willen zien
Foto heb ik nog niet
StalMelyn
Geplaatst: 01-05-22 14:01
Hier gister naar de wpcv show geweest met mijn net 4 jarige welsh B hengst. Mooie 2e plek tussen de 4 t/m 7 jarige hengsten en premium hengst. Zes weken alleen maar gedekt en zo braaf weer, daar ben ik vooral trots op
Ik ga dit topic ontstippen want heb net mijn welsh verkocht met pijn in mijn hart Wegens verlies stalling en verhuizing naar eigen weide past ze helaas niet in onze tinkerkudde. Mijn hart is gebroken