Oh, tof! Crosscountry lijkt mij echt GE-WEL-DIG om te doen. Hoezo wil je dat niet dan, Tania? of is dat gewoon absoluut jou 'ding' niet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Golan schreef:Ik ga dinsdag op vakantie naar Texel

)
) xManon_ schreef:Crossen lijkt me idd best leuk!
Alleen wel weer eng met wat er allemaal kan gebeuren.![]()
En ik heb al mn spullen voor LC al ja, dat dnek ik tenminste.
Alleen even adressen opschrijven, voor kaartjes.![]()
(Vriendin van mij stuurt altijd trouw een kaartje tijdens de vakantie, maar ik ga nooit echt weg.. alleen PK. Dus ja, dan maar eentje van ponykamp.)
, oeh echt super. 
afsprong en opsprong enzo dat vindt hij denk zelf ook eng. Misschien als het springen goed gaat een keertje
. 

, Bandit gepest, in de tuin gelegen...xManon_ schreef:Crossen lijkt me idd best leuk!
Alleen wel weer eng met wat er allemaal kan gebeuren.![]()
En ik heb al mn spullen voor LC al ja, dat dnek ik tenminste.
Alleen even adressen opschrijven, voor kaartjes.![]()
(Vriendin van mij stuurt altijd trouw een kaartje tijdens de vakantie, maar ik ga nooit echt weg.. alleen PK. Dus ja, dan maar eentje van ponykamp.)
Vanny_ schreef:Spinnen mekaar op laten vreten, Bandit gepest, in de tuin gelegen...
Jij?
.

! (Naja. Paard. Volgens mij is het een E'tje
) _Barbara_ schreef:Wat is LC ?
nathalieeee_ schreef:Hallo.
Mensjes. Waarschijnlijk heb ik 1 september een paard! (Naja. Paard. Volgens mij is het een E'tje)
Ja idd. Alleen is het dus nog niet 100 % zeker. Eigenlijk zou ik helemaal geen paard kopen, maar de eigenaresse van Bella. En toen werd ik verliefd. Maar het is nog niet zeker omdat er dus geen stal vrij is.. en ik toch op deze stal wil blijven omdat ik Bella wil blijven doen.
. 3 jaar oud. Papier weet ik niet precies. Er zit sowieso wat arabier doorheen. Ze is ook niet heel erg duur ofzo
. Maar ja, verliefd is verliefd. Ze is al wel ingereden, maar ze heeft enorm veel pit. Maar, ze is opzich wel braaf
. Echt een schatje is het. Ik ga zo even foto's op de comp zetten.. 
. Ben echt gek van arabieren. Welshjes wel iets meer hoor
.