Ik een 4.9 voor Natuurkunde, een 4 voor Biologie en een 5.9 voor AK Maar dat was zoo stom. We bespraken 'm, en ik zo; HAHAHA, ik heb een 2, wedden? En toen zei ik; Nee, ff serieus. Ik denk dat ik een 5.9 heb..
He, da's balen, die onvoldoende's. Maar wel grappig dat je 't goed rade
Is dat geen positief iets dan? Ik heb nu maar de eerste 3 uur vrij (begin dus om.. kwart over 11 ) en dan tot 1 uur, tenzij ik eerder klaar ben. Heb alleen maar wiskunde.
18 april Maar ik hoop dat als het kado komt (binnen 3-5 dagen) dat ik dan alvast mag open maken.. Ze zijn wel allemaal in het engels; maar ze schijnen mooier te zijn in het engels? Ik ben zo benieuwd hoe het verder gaat; ik ga denk ik ook maar naar de tweede film hihi Ruth ga je dan mee? Ik ga zo prik halen; duimen jullie voor mij?
Ik had een 4 voor me pw biologie hé, maar ook een 9.5 voor een SOtje.. Dat ging over voortplanting haha. En ik had iets verkeerd geschreven anders had ik een 10.
aah wel balen dat het net geen 10 is maar wel super dat het toch een 9.5 is!
wij hadden in de 1e zo'n So over het menselijk lichaam had zo'n meisje hart met een d geschreven stond er; hard vraagt ze echt zo: Wat is hier nou weer fout aan wij zo: nouja Hart schrijft je meesetal met een t.. en het gewoon niet willen aannemen hé zoooo dom