Mijn echte voornaam is:Marloes Ik woon in (woonplaats of evt. provincie):Leeuwarden(Soms in engelum,op Stal bij Kelly:P)PR:Friesland Daar woon ik met: M'n Moeder,Vader en broer Ik heb wel/geen relatie:Wel,Met Kelly:P Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam:Ze is een pony... In het dagelijks leven ben ik: Wat versta je hier onder?Ik ben: een meisje,en Kellygek Indien student: ik studeer:Nog basisschool(zomer worden!Ik wil naar de middelbare:P) Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s:3,(Verona = Kwpn x Hackney - Katja = KWPN) De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s):Kelly is een B. Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is:Kelly is m'n verzorgknolletje:) Ik fok onder de stalnaam: Eh....Wij fokken niet..Wij genieten:) Verder heb ik de volgende huisdieren: 2 Konijntjes(Bruintje en Stamper,2 bruin-grijze hangoortjes) Dit ben ik (foto): http://img379.imageshack.us/img379/2325 ... k9.jpg(Van m'n profiel hier op bokt)
Ik wil nog vertellen dat: Ik super zin heb in de zomer(Warmte,Kamp,Vakantie naar Spanje,van die *** basisschool af!:P)
Mijn echte voornaam is: Jasmijn Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Zoetermeer, Zuid-holland Daar woon ik met: Mijn ouders en 15 jarige broer. Ik heb wel/geen relatie: Geen, maar ben verliefd In het dagelijks leven ben ik: Student Indien student: ik studeer: zit in 2e klas havo/vwo Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: Mijn pony Verdi, en shetlander; Heidi De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): Mijn pony Verdi Sectie A. Verder heb ik de volgende huisdieren: 3 katten en hele hoop vissen Dit ben ik (foto): Zie Profiel
Ik wil nog vertellen dat: Ik heel dol ben op welsh pony's. Ik heb alleen ervaring met Sectie A. En dus niet van Cob enzo. Maar het lijkt me wel leuk daar meer over te weten te komen. Verder als jullie nog wat willen weten mogen jullie altijd in mijn Profiel kijken !
MAG IK MEE DOEN? Mijn echte voornaam is: Lysanne Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Provincie Groningen Daar woon ik met: mijn gezin. Ik heb geen relatie Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam: HALLOO & Ricky_lover (vriendinnen) & natuurlijk mijn zusie joortje In het dagelijks leven ben ik: schoolmiep Indien student:/ Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: Allemaal shetlanders verzorg ik. Ik verzorgte eerst een welshxArabier. oja en nog 2friezen staan de op stal. De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): Shetlanders&Friezen Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is: Goed heel goed. Ik vind ze pracht dieren. En ik heb een verzorgwelsh gehad. (welshxArabier) Ik fok onder de stalnaam:/ Verder heb ik de volgende huisdieren: Een lieve kat. (Quicky) Maar ik verzorg bij mij pony's ook nog kippen,kuikentjes,schapen,geiten,koeien,kalfjes enzo Dit ben ik (foto): Heb ik niet Maak er snel een
hoi, bij ons op de manege hebben ze 2 welsh cob's staan. vind het echt super leuke/mooie pony's. was zo maar is benieuwd wat zo'n pony nou ongeveer zou kosten? ben nl op zoek naar een nieuwe pony maar heb een budget van ongeveer 1500,-(of ietsje meer, maar liever niet), kan ik voor dit bedrag een cob kopen? mn voorkeur gaat uit naar een pony die al goed is ingereden, of heel evt een pony die dit jaar ingereden kan worden..
Een twe jarige zou nog wel kunnen. Een ingereden Welsh Cob voor dat geld... Moet je geluk hebben. Er staan nooit zoveel Cobs te koop. Mensen die er een hebben, doen hem nooit meer weg he?
Trouwens..........haaai. Moet ik me nog voorstellen? Ik moet wel hoognodig mijn profiel updaten geloof ik.