Op die kùt manege roddelt iedereen achter je rug om. Van die kakwijven met kei dure paarden hadden op alles wat ik deed wat aan te merken, die kerel vond dat ik me aanstelde op een paard en dat pony's nou eenmaal anders waren moest ik maar accepteren blabla. (Ja sorry. 2e keer een les op een paard.. en ben bijna flauwgevallen zo ongeveer. Dusja, nog 2 lessen en dan is et paardrijden gewoon afgelopen. Ga hier dus niet rijden hé.
En we hebben ruim anderhalf uur actief gereden hé. En toen ging het gewoon niet meer en viel ik dus bijna gewoon flauw. Nu maar veel aan't drinken, durf nog niks te eten verder..
Jeeetje wat erg zeg rebecca . wat een stomme manege. als je wat beter voelt moet je proberen te eten . straks val je flauw omdt je honger hebt dat moeten we ook niet hebben
Ik kan niet eens lezen, ik heb zo'n hoofdpijn gekregen door het rijden hé . En me schouders/nek ook.. Wil gewoon op me bed tv kijken, maar me zus heeft mijn matras en is werken tot half 9
Jeetje, Rebec.. Ga je niet rot voelen als andere negatief over je praten, probeer daar boven te staan, hoe moeilijk dat soms ook kan zijn. We love you..
Jeu, ik leef nog. (Is dat een jeu?) Heb alleen koppijn zeg, veeeeeels te heet.
Ah Rebec, wat sneu voor je Probeer je niks aan te trekken van die kútwijven, al snap ik dat het moeilijk is. Het raakt je toch. Ging het rijden wel wat beter dan vorige keer?
Rebecca wat een stomme tutten... wat jammer dat het niks is.
-- Heb zo'n gratis 'reading' van iemand op bokt laten doen, gewoon uit nieuwsgierigheid, ze deed het gratis omdat ze wilde oefenen. Ik denk altijd ze zeggen gewoon de standaard dingen enzo die altijd wel kloppen.
Dit kreeg ik: Het is een eerlijk paardje. Jij doet iets verkeerd, dan doet hij het ook lekker verkeerd. echt een paard waar je goed op leert rijden.Hij is inderdaad eerlijk, als ik iets verkeerds doe doet hij het ook niet en/of verkeerd. Vooral met rijden merk ik het, ik leer d'r dus goed van (te strenge hand -> bit vastpakken en kop omhoog/te lief zijn, en nog veel meer). Hij is bang of was bang voor iets in zijn stal, hoop dat dit nu weggehaald is? Ik denk bv. een te hoge hooiruif waar hij ooit keer in was blijven steken, want hij heeft ook wel wat aan zijn hoeven gehad (mok ofzo)Kan zijn dat ie z'n rode grote liksteen eng vond maar dat lijkt me stug behalve als d'r iets mee was gebeurt wat ik niet weet, maar dat ding was pas geleden weg gehaald omdat meneer er niet aan likte. Of omdat ie z'n oog een keer heb opengehaald aan de muur toen de DA bezig was met hem in z'n stal... zou het niet weten verder... En ja hij is hoefbevangen geweest... nja mok hebben veel paarden gehad zo ook hij weleens. Het is gewoon een eigenwijs 1ste klasse.Klopt, echt te erg Pak hem maar eens goed aan en laat zien wie er de baas is. Ook zou natural horseman ship goed voor hem zijn en veel LONGEREN. Dan wordt ie wat rustiger want met de galop kan hij ontzettend ontstuimig worden.Hij is niet onwijs druk ofzo... galop is inderdaad wel een moeilijk punt, hij is nou een jaar ong. onder het zadel maar nog gaat de galop niet zo goed.
Ja, nou. Van me ouders moet ik 't nog 1 keer proberen na de vakantie (dus na 19 augustus) maar dan wel zeggen dat ik niet op Kyra wil.. Dat wil ik gewoon echt niet meer.. Maar kijk, het is een manege waar ze je willen leren jonge paarden inrijden. En dát ga je dus doen voor hem, jij krijgt les, op zìjn jonge fokpony's/paarden.. Dusja, jìj traint ze zegmaar, en dan kan hij ze verkopen..
Ja dacht kom laat ik gewoon kijken wat eruit komt. Die pony heeft zoveel karakter... het is best makkelijk om wat over hem te zeggen al zie je alleen z'n kop om het zo maar ff te zeggen.
Vrijdag heb andere vzster les met hem, ga waarsch. foto's maken