Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fotografie91 schreef:Wat is het hier rustig!
Wij verwachten volgend jaar 9 veulens!
Eigenlijk 8 maar ik kon mezelf niet inhouden en heb een drachtige merrie erbij gekocht
Of misschien nog een 3e als ik nog een mooie 3 jarige kan vinden. meganvr schreef:Fotografie91 schreef:Wat is het hier rustig!
Wij verwachten volgend jaar 9 veulens!
Eigenlijk 8 maar ik kon mezelf niet inhouden en heb een drachtige merrie erbij gekocht
Eigenlijk moet je er nog 1 bij kopen om het aantal veulens gelijk te houden![]()
Foto!!!!!![]()
Ik laat volgend jaar mijn eerste 2 merries dekkenOf misschien nog een 3e als ik nog een mooie 3 jarige kan vinden.
hoop haar in december thuis te hebben
veulen is verkocht, dus ja, dan hou ik er maar 3 over. De jonge hengst komt in januari naar huis, dan wordt hij gecastreerd en gaat thuis verder opgroeien. De beide merries gaan misschien volgend jaar gedekt worden, maar dat weet ik nog niet zeker. Nu het veulen weg is, ga ik Ashley (de welshA) proberen onder het zadel te krijgen. Ze schijnt het al te kennen, dochterlief wil graag rijden dus eerst maar eens conditite opbouwen aan de longe.
keresa schreef:Dieke ben benieuwd naar Hawkies veulen
Nynke bij jou ook benieuwd
Maroes hoop voor je op merrieveulen