Ik moet nog ff het bgin maken.. weet nog niet wat ik ga maken... Misschien wel iets met alle pony's van WP maar dat is weer zo'n gedoe om die bij elkaar te krijgen hea.... Weet iemand anders miss iets leuks?
Wow het gaat aardig snel! Ik hou het allemaal niet meer bij hoor, ben daar té sloom voor! MAAR IK BEN ER WEER! En ik ben naar school gegaan> EERSTE ECHTE NORMALE SCHOOLDAG! Ik dacht het word VRESELIJK! Maar het viel hartstikke mee, alleen de kennismakeingsdag van een paar dagen geleden was poedersuiker maar nu hielp een Engels meisje me met alles en al die docenten zijn lachen. Ik snap er alleen niets van, en ik kan ook echt geen Spaans schrijven, en die Wiskunde is al helemaal klóte.. Maaaaaaaaaar het is allemaal wel leuk!
Nu ga ik ff wat bijlezen! Miss reageer ik wel wat sloompjes hoor..
Hoi!jemig ben nog niet bij ben net bij helena geweest nah ik ging de diertjes voeren,want helena de welsh viola de fjord en jolly de geit zaten te wachten,ik ga de geit vast zetten,hij werkte niet echt mee dus er liep zo'n gast en zij:HE!!is mohamed heilig!geit is van mohamed heilig!dus ik snel die geit los maken,man wat een enorme hoed had ie zeg! het was echt te geweldig en met rijden was helena erg braaf in de blubsie bak vraag me niet wat voor figuren ik zat te maken om uit te komen maar vaag was het zeker !