Welshfanatic schreef:@ youngster
VertelIst zo erg?
ach als hij in huis zo zou lopen zou ik hem al raar aankijken, op straat wil ik niet naast hem lopen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Welshfanatic schreef:@ youngster
VertelIst zo erg?
Welshfanatic schreef:Ben er weer aan het uitklimmen... gister ff dikke dip gehad jah... Dus vandaar dat ik die afleiding kon gebruiken![]()
Welshfanatic schreef:Hmmm... weet ik nog niet hoe erg het dan is...haha!
youngster schreef:Welshfanatic schreef:Hmmm... weet ik nog niet hoe erg het dan is...haha!
Hij liep in het groenmet rode armbandjes..
youngster schreef:Welshfanatic schreef:Hmmm... weet ik nog niet hoe erg het dan is...haha!
Hij liep in het groenmet rode armbandjes..
Devi schreef:Welshfanatic schreef:Ben er weer aan het uitklimmen... gister ff dikke dip gehad jah... Dus vandaar dat ik die afleiding kon gebruiken![]()
Had je nog een beetje wat aan mijn Pb. Kijk jongens, ik zit s'avonds ook weleens op Bokt.
Devi schreef:Koemn er nog foto's van Sjoert in groen trainingspak met rode bandjes? Ook met rood hoofdbandje?
youngster schreef:Nee hij liep in een groene joggingsbroek met groene trui, wat voor groen heb ik niet gevraagd.
Hij had runningdinner, dus vandaar die joggingsbroek gok ik
vanda's schreef:
JEEETJE!! Had dat dan eerder gezegd en verteld waar het was, dan was ik natuurlijk undercover met m'n fototoestel in de bosjes gaan liggen en had ik een foto van 'm gemaakt...![]()