En Fall The Pieces

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Ja; da's übersexy!
Hitime schreef:Nog even over al die nieuwe leden.. Ik ben er eigenlijk ook niet zo blij mee. Ik 'moet' () de nieuwe opening maken, en jéétje, wat een leden! En ik irriteer me best wel aan sommige mensen, mensen die 2x per maand wat posten ofzo. Of die 2 berichten plaatsen om vervolgens nooit meer terug te komen.. Kijk, met zulke nieuwe leden als Anne of Nathalie ben ik natuurlijk wel blij. (Onder andere
). Maar kijk; WP is inderdaad niet meer wat het geweest is. Maar hou toch nog van jullie
Cynn_x schreef:Hitime schreef:Nog even over al die nieuwe leden.. Ik ben er eigenlijk ook niet zo blij mee. Ik 'moet' () de nieuwe opening maken, en jéétje, wat een leden! En ik irriteer me best wel aan sommige mensen, mensen die 2x per maand wat posten ofzo. Of die 2 berichten plaatsen om vervolgens nooit meer terug te komen.. Kijk, met zulke nieuwe leden als Anne of Nathalie ben ik natuurlijk wel blij. (Onder andere
). Maar kijk; WP is inderdaad niet meer wat het geweest is. Maar hou toch nog van jullie
Nogmaals sorry..![]()
WiskyBokjes schreef:VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()