. Ik kom nu aan het water te wonen op 2 minuten loopafstand van mijn school
, en 10 minuten fietsen naar Bella. Terwijl dat nu 20 minuten fietsen is naar school en 30 naar Bella
. Misschien kan ik een foto vinden, ik ga ff zoeken. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik kom nu aan het water te wonen op 2 minuten loopafstand van mijn school
, en 10 minuten fietsen naar Bella. Terwijl dat nu 20 minuten fietsen is naar school en 30 naar Bella
. Misschien kan ik een foto vinden, ik ga ff zoeken.
. 

nathalieeee_ schreef:Ik verhuis naar de overkant van de stad. Ik kom nu aan het water te wonen op 2 minuten loopafstand van mijn school
. Misschien kan ik een foto vinden, ik ga ff zoeken.

dat is zó k.ut als je niks kan doen... heel erg voor je vriendin... lijkt idd een hype te worden met die zelfmoorden. Het kan andere mensen zo veel verdriet doen, aan de ene kant heel egoïstisch maar wie weet hoe die persoon die zelfmoord heeft gepleegd zich heeft gevoeld...
.
! 
Silfanoo schreef:Ik ga even naar de winkel
duimen jullie voor me
.
.
. Want ja, het is immers een welsh hè! 

)
.. 

nathalieeee_ schreef:Astu! Je welshje maakt vast alle andere 'poonies' in. Want ja, het is immers een welsh hè!
maarja gelukkig is het nog onderling, ben al blij als ie gewoon goed aanspringt met de galop en niet heel de ring doorcrosst haha. Vanny_ schreef:Dressuur, wel een onderlinge.
!