ik heb zo ook nog wat foto's
dus mag ik jullie zo even vol spammen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

*Sorry voor de vele foto's, maar ik vond het zò enorm leuk..
*

In de trein op weg naar Utrecht-Centraal, want daarna moesten we overstappen. ^^

, ik keek echt super lekker daar ja 

En dat in 40 minuten!
En toen gingen ze door een deur en die ging niet open en toen stonden wij daar; En nu..?
En op die deur bonken enzo haha xD

)

was vandaag echt weer lekker weer ja! Ik zag zelfs een paar meisjes met korte shorts, ik had zoiets van oké zo warm is het nou ook weer niet?
) en natuurlijk zie ik net een hele leuke jongen
die z'n hond aan het uitlaten was, zo schattig. Ging die zo balletje gooien, sigaret opsteken (oké minpunt
) en ik deed net of ik niet keek maar ondertussen keek ik ff en toen moest hij ook net mijn kant opkijken
. Kwam die hond heel blij naar mij toerennen en het was echt zo'n bruine labrador achtig iets dus ik had zoiets van wow ook hallo
maar ik ben heel erg gaan doorlopen.

Moet Tania weer hebben.. xD Ziet ze een leuke jongen..
en veel kindjes die ze willen poetsen enzo en gewoon lekker aandacht denk dat ze dat heerlijk vinden! en k kan met bus heen bus stopt percies voor het huis. 

en shortje ook lekker voor in de summerr <3
. Zouden we vanaaf uit eten, maar nee meneer wil geld dus heeft ie €90 gekregen én nieuwe hemd van de Zara en naar de kapper geweest, en gaan we niet uit eten. Wat gezellig weer.
kunnen we weer lachen.