Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bietjuhh schreef:anne dat roept iemand die ik ken altijd.. en als je zoekt is het ook waar, en ferdie heeft 3 witten sokken ;P Die is beste
Noraly_ schreef:Ik sta hier met mijn nieuwe petrie perfects aan mijn voetjes!(en auw)
Golan schreef:bietjuhh schreef:anne dat roept iemand die ik ken altijd.. en als je zoekt is het ook waar, en ferdie heeft 3 witten sokken ;P Die is beste
Ik denk als je het echt serieus wil bekijken dat het niet waar is.... een paard met witte sokken heeft daar minder pigment dus meer kans op mok helaas...
Noraly_ schreef:ja het doet nu al auw 'heb ze net aan
Noraly_ schreef:ja het doet nu al auw 'heb ze net aan
Citaat:anne dat is waar daar geef ik je gelijk aan, ook al hebben de paarden die ik ken met witten sokken geen mok. maar je hoort het inderdaad wel vaker. licht er natuurlijk dan wel aan hoe je paard er bij staat. mijn sheltanders hebben alle bij witten voeten maar nog nooit mok gehad, ze staan 24/7 op het land, licht er denk ik ook alleen aan als je paard daar gevoelig voor is.
Golan schreef:Noraly_ schreef:ja het doet nu al auw 'heb ze net aan
dan moet je ze nat maken toch? ze zeggen dat ze dan als sloffen gaan zitten
bietjuhh schreef:Anne daar heb ik ook last van, heb nu dus maar de aigle's aangeschaft zitten ook heerlijk
_Barbara_ schreef:Okéé, beetje ruzie thuis en op school gaat ook niet goed dus,
Bij deze kom ik niet vaak meer in WP en op msn.![]()
ilovejullie
_Barbara_ schreef:Okéé, beetje ruzie thuis en op school gaat ook niet goed dus,
Bij deze kom ik niet vaak meer in WP en op msn.![]()
ilovejullie