Iemand hier nog belang bij een 300 grams Winterdeken maat 155? 1200 denier. Had m besteld voor Jolin, en hij is gister geleverd, maar heb Jolin niet meer
Melanie, ondermaat 155, 300 grams winterdeken van 1200 denier en hij is groen/blauw. Super degelijke deken. Ik vraag er 60€ voor, nieuw was hij duurder haha.
Ja dat is Pascha, ze loopt er netjes bij hier, maar is nog niet altijd zo. deze ruiter zat er pas voor de 3de keer op, ik heb ze zover dat ze vrij constant nageeflijk te rijden is, maar is rijtechnisch niet de makkelijkste pony, dus er is nog wat sleutelwerk aan bij deze combi. maar ik wil haar wel haar in de sport gestart hebben dit najaar/winter.
[ Afbeelding ] Nog een mooie foto gekregen van een van mn pony's op de keuring
Ines, ik denk dat het probleem met rijden niet zat in de korte tijd dat ze onder het zadel zijn, maar de ponies trokken erg naar elkaar toe. En dat is voor de amazones erg lastig, en dan krijg je een vertekend beeld. Je zou gewoon moeten oefenen, dat ze apart gaan, want verder liepen ze best netjes.
Ja dat klopt ook wel een beetje hoor. Was natuurlijk even uitproberen hoe ze hierop zouden reageren. Rare is dat ze zat vaak van elkaar weg en worden eigelijk praktisch altijd afzonderlijk getraind, laatste paar keer samen. maar dit is natuurlijk een eerste keer, en dan zijn ze een beetje afwachtend, zeker pasch want dat is echt een spanningsbom soms . Ruiters waren ook wel erg zenuwachtig kon ik merken, maar dat loopt wel los, als ze een paar keer hebben meegedaan dan wordt het vanzelf makkelijker. maar we gaan een wintertje doortrainen, zeker met pascha, Beyonce moeten we even zien hoelang ze het volhoudt en volgend jaar gaan we weer een aantal keuringen af. Misschien dan wel een nieuwe verassing mee
ja maar op vreemd terrein en als alles een beetje spannend en nieuw is dan trekken ze toch naar hetgeen wat voor hun het meest bekend is en dat is de andere pony met wie ze altijd samen staan..
maar ziet er super uit hoor!
Diane_Basje
Geplaatst: 02-09-12 17:55
Ons hengstveulen (v. Twisthoeve's (G) Rhydaman) vandeweek
Na een paar weken vakantie heb ik Rhydaman vorige week weer opgepakt en zijn we vandaag even de weg opgeweest. Wel een paar enge dingen tegengekomen maar hij was ontzettend braaf. Waarschijnlijk start ik over een paar weken een onderlinge wedstrijd bij de menvereniging met hem zodat hij wat meer ervaring opdoet. Dan kunnen we hoopelijk volgend jaar sgmw starten in dubbelspan!
abba
Geplaatst: 02-09-12 22:38
Hier ook een zoon van Twisthoeve's (G) Rhydaman - Oostdijk's Ceridwen Merlin - 13 april 2012 - foto van 31.08.2012
abba
Geplaatst: 02-09-12 22:40
En om dan toch maar On Topic te blijven
Nog een zoon van Twisthoeve's (G) Rhydaman - Oostdijk's Ceri Caerwyn - 22.03.2012
abba
Geplaatst: 02-09-12 22:42
En dan hier nog de jaarlingdochter van Twisthoeve's (G) Rhydaman
ben benieuwd wat voor veulen van simba je gaat krijgen! vast een bruine haha
abba
Geplaatst: 03-09-12 18:53
@diana-basje: Rumble is en blijft een poepie hé?
@inowa: Dank je, ik kon haar al verkopen, maar dat doe ik niet, ik ben er erg gek mee, ze is mijn eigen 'broekzakpony'. En volgend jaar ga ik haar meenemen naar de Regionale Keuring en de Shows. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen
Ik hoop dat ik een veulen krijg die op die van jou lijkt, je hebt een prachtig veulen, ik hoop idd op bruin (zonder blauw oog deze keer ) dat heb ik nu 2 x gehad bij mijn B merrie (allebei van Cymro) en wil nu wel eens een donkerogige bruine erbij hebben, schimmel mag trouwens ook, maar dat MOET het wel een merrietje worden.
volgens mij heeft simba wel het een en ander aan merrie,s gegeven dus dat scheelt. op de site van het nwpcs word er een prachtig merrieveulen van simba te koop aangeboden uit peelzichts daisy die weer van de bekende peelzichts maicy is.
echt een schitterend merrieveulen!
abba
Geplaatst: 04-09-12 11:48
@inowa
Ik heb nu 8 Welsh pony's waarvan 6 zelf gefokt en eigenlijk wil ik dat zo houden. Ik vind het nl. het leukste om met mijn eigengefokte pony's verder te komen op de Shows.
Dus helaas geen 'gekocht' Simba merrieveulen voor mij, ook al is het nog zo'n mooie
Volgend jaar hoop ik gewoon héél erg hard op een merrie (Had ik dit jaar ook gedaan en wat krijg ik???? DRIE hengsten )
Kyratju
Geplaatst: 05-09-12 08:48
Wij hebben een mooie hengst die wij volgend jaar hadden willen keuren. Hij is nu 3j een zoon van Springbourne Glide. Graag meningen