Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cynn_x schreef:_R_G_ schreef:ja poedersuiker zooi en ik weet nog niet wanneer misschien is ie al weg
en hoe zit het nu eiglijk met lucky is die nu verkocht of kwamen die mensen alleen kijken?
Omg, gewoon, zomaar ineens?Balen zeg!
![]()
De mensen zouden vandaag bellen als ze haar echt wouden kopen,
want vanmiddag zouden er misschien nog meer mensen komen kijken voor der..
Maar tot nu toe hebben ze nog niet gebeld..

Repeat schreef:Jaa nathalie jij weet ook wat lekker is

ik krijg er gewoon honger van

dat is helemaal relaxt Cynn_x schreef:Ja, dat is wel logisch Winnie.. maar 't blijft niet leuk!
Ja, ze waren wel goed voor der zei me moeder.
Het zijn ook hele serieuse mensen. Ze lessen zelf bij een ZZ licht ruiter zeiden ze,
per uur €55,-, en dat is toch echt wel prijzig!!
Cynn_x schreef:Ja, dat is wel logisch Winnie.. maar 't blijft niet leuk!
Het zijn ook hele serieuse mensen. Ze lessen zelf bij een ZZ licht ruiter zeiden ze,
_R_G_ schreef:Cynn_x schreef:Ja, dat is wel logisch Winnie.. maar 't blijft niet leuk!
jeetje
hopen dan maar dat ze er ook goed voor zijn
en dat het niet gewoon een verwend kind is maar ik heb er wel vertouwen in dat jullie mam weet wat ze doet
Repeat schreef:Hoe moet ik mijn profiel maken?
Iemand een ideetje?
Die ik nu heb vind ik beetje afgezaagd en saai

Cynn_x schreef:_R_G_ schreef:jeetje
hopen dan maar dat ze er ook goed voor zijn
en dat het niet gewoon een verwend kind is maar ik heb er wel vertouwen in dat jullie mam weet wat ze doet
Nee ze is absoluut niet verwend.
Het zijn 2 volwassen vrouwen (zussen) die samen een pony willen.
Ze zijn best klein, en ook niet zwaar. Ongeveer als me moeder, en die past ook nog gewoon op Lucky.
Die gaan haar dan samen rijden, en de kinderen mogen er dan soms eens op. (Die zijn nog behoorlijk jong namelijk).
Ze hadden ook foto's laten zien van waar ze dan terecht zou komen, en me moeder zei dat het allemaal heel mooi was enz.
Iedere dag lekker naar buiten, een stal van 3 bij 6 meter (!) met uitloop op een paddock.
En dat ze zeiden dat ik altijd mag langskomen, zegt toch ook wel veel.

ik ga er aan werken,