Het paard is een kuddedier, een echte teamspeler en gevoelig voor hierachie. Jij hoort als leider van het team,boven je paard te staan. Jou leiderschap is afhankelijk van je lichaamstaal het voor deel van ons (mensen) is dat we kunnen leren om onze lichamstaal aan te passen aan de lichaamstaal van paarden, Daarvoor moet je echter eerst de lichaamstaal van het paard leren begrijpen!!
bietjuhh
Geplaatst: 01-04-09 16:55
xManon_ schreef:
Bij mij verschiet ie echt héel weinig van kleur. Gaat 'ie bij jullie elke seconde op een andere kleur of ook niet zo snel?
ze zeggen dat die over acht minuten weer normaal wordt
Vanny_
Geplaatst: 01-04-09 16:57
Dit is echt focking irritant en niet grappig? Maar bij mij gaan die kleurtjes ook - gelukkig - niet zo snel...
naja domme mensen Rebec...
Heb net zak Malthesers gehaald + blikjes energy voor tijdens beroepenmarkt, dus dat gaan we ook weer overleven haha Jeetje moet er niet aan denken dat mijn ma of pa op mijn school zou staan en voorlichting moest geven voor die kinders op m'n school.
Beroepenmarkt love it. ahum Haha nou er komen allemaal ouders ofzo voorlichting geven over hun beroep, waar je er max. 3 van kon kiezen. En dan krijg je ong. 40 min. in een lokaal voorlichting met 10 min. pauze's ertussen. Moet er niet aan denken dat mijn pa of ma dat zou doen .