Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rebeccaa schreef:Ja, kan niet tegen benauwd weer. Slaap slecht en kort en wanneer ik wakker word heb ik hoofdpijn..![]()
Enfin, ik ga even douchen
En met Connexxion heb ik òok geen goede herinneringen..
* denkt aan de landmachtdagen. Bah.
nathalieeee_ schreef:@ Vanny, dat met die bussen heb ik ook echt altijd. Het lijkt wel alsof ze mij haten. Zaterdag nog, ging ik met de bus naar de manege. (Mijn vader kon me niet brengen, want die zat toen in Zwitserland
) Maar ja, ik druk dus op dat 'stop' knopje 30 sec. van te voren, maar dat ding rijdt gewoon door. Dus ik denk, misschien is de halte wel verderop? Nou, niet dus. Dus ik loop zo naar de busschauffeur, en hij zo 'oh, sorry, ik zag niet dat je op stop had gedrukt' nou lekker dan. Moest ik 1,5 km extra lopen! Ach, ik had toch alle tijd, want mijn les begint pas om 9 uur en om kwart over 8 was ik bij de bushalte. Maar alsnog, ik was echt boos. Liep ik daar met mijn cap langs de weg (waar dus geen stoep was). Joehoe, langleve bussen. Niet dus.
Vanny_ schreef:Ik haat die kút Connexxion al omdat ze altijd te laat zijn... en dan nog die belachelijke stakingen... gierige @!$%**was echt boos! Je kan toch mínstens ff vermelden wanneer die ***bussen niet rijden!?
Lynn_x schreef:Vanny_ schreef:Ik haat die kút Connexxion al omdat ze altijd te laat zijn... en dan nog die belachelijke stakingen... gierige @!$%**was echt boos! Je kan toch mínstens ff vermelden wanneer die ***bussen niet rijden!?
daar ben ik het echt HEEEEELEEEEmaal meeens!!
ik was vanmiddag om half 6 thuis.. ben opgehaald door dè vriend van mijn vriendin..
ik was GVD om 14:00u vrij.. en dan half 6 thuis. küt bussen, küt busschauffeurs küt weetikveelwat
Nyckle schreef:Hallo! Ik heb net leuke foto'tjes gemaakt van de pony's!
Cynthia, ben het met je eens hoor! Ik zou het ook nog wel eens leuk vinden om een besloten topic te maken voor de ''oude bekenden'' hier. En dan dit topic voor iedereen die maar wil komen
Nyckle schreef:Hallo! Ik heb net leuke foto'tjes gemaakt van de pony's!
Cynthia, ben het met je eens hoor! Ik zou het ook nog wel eens leuk vinden om een besloten topic te maken voor de ''oude bekenden'' hier. En dan dit topic voor iedereen die maar wil komen