Kom er ook weer ff tussenin het gaat idd harddd, ik ga vrijdag bijna 3 weken op vakantie dus dan zal er misschien wel een nieuw topic zijn . Maar ik heb daar computer dus kan ik het soms nog ff bijhouden .
Bernice dat lijkt me echt koeel om te doen ! Ik heb 1x "gesurfd" op vakantie maar dat stelde niet zo veel voor .
Ik mag trouwens springen met Bandit . Toen ik afgelopen week op vakantie was, heeft een ander meisje hem gedaan & gereden. Ze heeft gevraagd of ze een xtje met hem mocht springen, en eigenlijk wilden de eigenaren er nog ff mee wachten (hij is nu ong. 9 maanden ingereden en hij is 5). Maar uiteindelijk mocht het wel, gewoon om te kijken hoe dat ging. Dinsdag ging dat meisje dressuren, toen heeft ze balkjes gelopen. Alleen de 1ste zondag v/d maand mag op stal springen en afgelopen zondag heeft ze 'echt' gesprongen. De eigenaren zelf waren op vakantie, maar de vz'ster van hun andere paard & de vrouw waar ik bij les waren erbij dus volgens mij had ze ook aanwijzingen enzo gekregen. Ik heb gehoord dat het heel goed ging hij heeft 3 kruisjes & 2 steiltjes gesprongen. Het was zondag zo heet dat ze niet zo lang kon rijden. Toen heeft de eigenares gevraagd of ik ook met hem wilde springen . Eerst vond ik het wel poedersuiker dat ik er zelf niet bij kon zijn, mrja ik denk maar: het is goed gegaan, dat meisje kon goed genoeg met hem omgaan & rijden en ik kan altijd nog met hem springen.