Jippie! Was bang dat ik een aantal foto's (door computer crash) van paardje toen ie pas twee was kwijt was geraakt! Kom er nu achter dat degene die ze heeft gemaakt nog steeds op de computer had staan, met filmpje!! Jippie! krijg er nu een paar binnen via msn, rest van de week per mail. ben blij
Ehh hij is klaar, zal vandaag ff proefpresentatie doen Enige zwakke punt van mij is dat ik erg snel praat Dus dan zal het ipv 15 minuten wel in 5 minuten klaar zijn
Jah idd... Stappen is niet het eerste waar ik aan denk als het weekend is. Soms nog wel het laatste. Zelfs een cafe trekt me niet zo. Als ik uit ga is het meestal wel naar een discotheek. Als je maar mensen erbij hebt die je kent, dan word het wel leuk
hmm,. wilde met jullie een fotootje delen van mij en mijn bink maar stomme mijnalbum.nl doet op een of andere manier mijn nieuwe foto's niet aannemen, hij doet ze wel downloaden en zegt wel: u heeft succesvol8 nieuwe foto's toegevoegd, maar als ik wil kijken staan ze er niet op! kan ook niks verwijderen.. heel apart.