Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaDonna75 schreef:Ik trek de manen van mijn pony’s ook niet, ik vind het beulerij. Ik knip deels met een schaar, waarbij ik de hals volg. En dan met het uitdunmes aan de onderkant erdoor, dan ziet het er gelijk al mooi uit en niet geknipt. Ik doe dit met met zowel de A als de partbred.
meganvr schreef:Even een vraagje voor de welsh sectie A eigenaren... Hoeveel A’tjes hebben jullie per hectare? Asking for a friend ofcourse
meganvr schreef:Even een vraagje voor de welsh sectie A eigenaren... Hoeveel A’tjes hebben jullie per hectare? Asking for a friend ofcourse
meganvr schreef:Haha ja nooit genoeg pony’s maar altijd te weinig land..Ik wou eerst gewoon nog land in de omgeving zoeken waar die van mij nu staan maar het is zo schaars..
Grond kopen in Nederland is voor mij niet interessant maar gelukkig gaan we over een aantal jaar naar Midden Duitsland waar de prijzen veel fijner zijn hihi.
Fotografie91 schreef:meganvr schreef:Haha ja nooit genoeg pony’s maar altijd te weinig land..Ik wou eerst gewoon nog land in de omgeving zoeken waar die van mij nu staan maar het is zo schaars..
Grond kopen in Nederland is voor mij niet interessant maar gelukkig gaan we over een aantal jaar naar Midden Duitsland waar de prijzen veel fijner zijn hihi.
Oh wauw ja de prijzen in Duitsland zijn veel interessanter kwa grond! De pony’s zijn er ook duurder dus kan je ze ook leuk verkopen als je in moet krimpen